هی تو . . .

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق ، قیمت دارد تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

هی تو . . .

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق ، قیمت دارد تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

دستغیب !!

یک پست عبرت انگیزناک نوشتم لدفن بفرمو ادامه ..دایی کوچکمان خداخیرش بدهد آمده بودپیشمان،سرحال و قبراغ(قبراق؟غبراق؟خوحالاهرچی!) بود ، ألقصه این دایی ما ازشیطنت های زیادش اصلا طرف نماز و خدا و پیغمبر نمیرفت !گویی استغفرالله به قول بعضیا باخداقهراست ! آمده بود کنار من گفت : شیدی پاشو بریم نماز جمعه ، بالاخره ٤٨تمه ، ثواب داره و ... خلاصه مثلندش داشت مخ ما را میزد .. !!! منم گفتم دایی جان خبریه؟! نکنه قرار مرار داری ؟ها؟! گف زبونتو گاز بگیر دخمل ! منم خاسم یه شوخی ای کرده باشم از زبانمان در رفت گفتم دایی جان قربونت امروز که جمعه س ، همه جا بسته س ،اونم دم ظهری میخای بری تعطیله باووو بیخی ... باشه فردا صب میریم نماز جمعه !!! چشمتان روز بد نبیند ، رو صندلی نشسته بودم ،، همینکه حرفم تمام شد ، ناگهان .....آنقدر ناجوانمردانه یک دست از غیب آمد و تا چشم باز کردم دیدم واژگون شدم !!! (نمیدونم چیشد یهو صندلی برگشت عقبکی افتادم ، خداییش دستم درد میکنه !! ) میگفتند چوب خدا صدا ندارد راست میگفتند ، تا به چشم خود نبینیم مگر باورمان میشود؟!!! خدایا از سر تخصیرات ما بگذر ! خدایا غلط خوردم ! یک خاطراتی داریم ما با نماز که به گمانم یک چیزهایی تو مایه های شاهنامه از آن در بیاید ! ازین لحاظ گفتم عبرت انگیز که مواظب چوب خدا و آن دست غیب باشید !! به گمانم تن آیت الله دستغیب در قبر لرزید !!
نظرات 9 + ارسال نظر
سکوت... جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:15 http://sokuot.blogsky.com

سلام...
بیخیال منکه ناراحت نشدم فقط تهجب کردم تو از کوجا فهمیدی من کصصصصصصصصصافط هستم؟

سلام ، فمیدم دیه چشم بصیرت دارم !! ناسلومتی دستغیب ریفیقمونه !!

سکوت... جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:19 http://sokuot.blogsky.com

سیلام...
خوب مینویسی.
هر کی هر چی میخواد بگه...
مهم عقیده و نظر خودته...و البته احترام به نظر دیگران...
منتظرم...

سلوم ! مرسی لطف داری ، اوچیکتم هسم

Reza-Zeus جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:14 http://www.reza-zeus.blogsky.com/

آیت الله دستغیب رو چ کار دارید آخر ؟!
معصیت دارد !
نکنید !
D:

چه معصیتی برادر ؟!
دارد با جان ما بازی میکند مگر میشود نکنیم ؟:-D بعد هم سخت نگیر رفیق خودمان است ، راه می آید

امین جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:56

آخی چیزیت که نشده خدای نکرده .....سالمی

آره باو بادمجون بم آفت نداره ! خداروشکر بهتره

سجاد جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:25 http://reflexion.blogsky.com

سلام...معلوم هست کجایی؟؟؟پیلم آخرمو خوندی؟

سلام آره خوندم ، جوابم دادم آ

سکوت... جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:43 http://sokuot.blogsky.com

سیلووووووووم...
با عر ض سلام و خسته نباشید حضور محترم بینندگان خوانندگان رانندگان و خلاصه همه نندگان دیگر که از قلم افتادن شما با افتخار لینک شدین برو حالشوووببر...دلمو شیکوندی برو حالشو ببر...با من نموندی برووو حالشو ببر....اوه اوه اوه جو گیر شدم!ببخشیداااااکصصصصصصصصصصصصافطم دیه داش....

سسسیییلوووم ، اوه خوبه حالا زیادم خوئتو تحویل نگیر ! ماشالا نازه نفست یه دهن بخون ببینم حالا قرش بده !! ، ای باو شوخی کردم گفتم قرش بده نگفتم بلرزون ک!! کشافتی دیه

امین شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:14

اره منم یه دونه ازشون دارم همیشه ی خدا توی گوشمه اگه قطع بشه دیگه میمیرم از ...آره
آخه من همیشه خدا در حال اهنگ گوش دادنم
یه چیز دیگه هم هست از گوش دادن اهنگ تکراری خسته نمیشم

منم همینطور ! عنی که تو گوشم نباشه نمیتونم درس بخونم ! چن شب پیش ٢٠٠آهنگه توگوشیمو عاغا دودور گوش داده بودم ،آخرش خسته شدم ، zapگوشیمو روشن کردم تا تنوعی بشه

امین شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:41

آره میشناسمش
ولی نه شایعه اس
فکر میکنم اصلیتش کلمبیایی باشه

بابا این قاطی داره عرب بود ک! ولی دوسشدارم ! صداش حرف نداره !

افسانه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:33 http://gtale.blogsky.com


حَواستـ بہ دلـَت باشد

آن را هــَر جایے نَگـذار ...

اینـ روزهـآ دل را مـے دُزدَند

بَعد کہ بہ دَردشـآن نَخوردے

جاے صَندوق پُستـ آن را

دَر سطل آشغال مے اَندازَند

وَ تو خوبـ میدانے دلے که ِ اَلمثنـــے شُد

دیگَر دل نمے شَود

هعی .. دس مریزاد قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد