هی تو . . .

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق ، قیمت دارد تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

هی تو . . .

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق ، قیمت دارد تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

دار و ندار . .

~~~سارا~~~و ~~~دارا ~~~ هع ، چه زوج خوشبختی . . .سارا چون دارا بود خوشبخته . . دارا چون دارا بود و سارای دارا رو داشت خوشبخته ~~~~ خدایا گیریم سارا نبودم ،گیریم طرف دارا نبود ~~~ من ندار بودم ، ولی داشتمش ~~~به ندار بودنم راضی بودم . . اینکه تمام 'بی'ها مال من بود ، ، با همشون ساختم . . .از بین اینهمه دار ، فقط بهم غرور دادی و بس . . خدا بکجا برمیخورد اگه اونم داشتم؟ آره داشتمش اما . . . . .من از ندار بودنم گله ندارم ، اینکه دار و ندارمو ندارم گله دارم . . . .آره من ندارم ،اما ی عشق دارم که با صدتای ندارام عوض نمیکنم . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد