هی تو . . .

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق ، قیمت دارد تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

هی تو . . .

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق ، قیمت دارد تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

پسرودختر

پسر : الو گلابی؟....:....::.......:....::... دختر : سلام کثافت بعد هردو از ته دل میخندن :)) ....:....::.......:....::.......:....::... پسر : خوبی کج و کوله ی من؟....:....::.......:....::.......:....::... دختر : به توچه عشقم خوبم_ توخوبی؟ پسر : خــــــــر نفهم حالتو میپرسم میگی به تو چه؟ شیطونه میگه بزم شل و پلش کنم ها....:....::.......:....::.......:....::... دختر : گفتم که خوبم الاغ تو خوبی :)) ....:....::.......:....::.......:....::... پسر: فدای خنده هات شم که مثل شتر میخندی نفسم....:....::.......:....::.......:....::... دختر : مـــــــــرگ شتر خودتی روانی....:....::.......:....::.......:....::... پسر : دلم واست تنگ شده بودآشغال دوست داشتنی....:....::.......:....::.......:....::... دختر : منم....:....::.......:....::.......:....::... پسر : خوب دیگه بسه خیلی باهات حرف زدم پر رو شدی....:....::.......:....::.......:....::... دختر : کوفتت شه باهات حرفزدم....:....::.......:....::.......:....::... پسر: مواظب خانمی الاغ من باش....:....::.......:....::.......:....::... دختر : چشم اقای بی ادب....:....::.......:....::.......:....::... پسر : دوست دارم دیوونه....:....::.......:....::.......:....::... دختر :منم دوست دارم آقاهه....:....::.......:....::.......:....::... و بعد خداحافظی با خنده حتی تا چند لحظه بعد از این که تماسشون تموم میشه خنده رو لب هردوشونه . این یعنی یه قسمت از دوست داشتن که میشه حسش کرد....:....::...
نظرات 1 + ارسال نظر
آرام پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:05 http://zendegiaram.blogsky.com/

و من از این تماس ها فقط در رویا دارم و بس

من تو واقعیت دارم ولی جدیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد